Gezandstraald

20 april 2017 - León, Spanje

In Fromista heb ik toch fijn geslapen langs het spoor. Natuurlijk wel weer probleem het licht, grote tl bakken ging niet uit.
Alle knoppen gehad maar helaas. Ik was het beu en draai de hoofdschakelaar die ik wel kon vinden om. Probleem opgelost voor de nacht dachten wij. (Iedereen heeft een lampje bij voor smorgens) maar de tefefoons waren dus niet opgeladen Dus er gingen ook geen wekkers af. Dus laat op weg.
Lekker langs een stroompje gewandeld en door kleine dorpjes. Was mooi en rustig.
Om voor 12 uur te stoppen heeft geen zin dus nog een dorpjedacht ik.
Bleek dat 18 km verderop te zijn. Niks ertussen voor pauze of drinken. Een eindeloze lange zandweg. Loop een stuk met een Italiaan en Duitse dame.
Het weer veranderd, temperatuur is nog 18c maar er is meer wind. Eindelijk een dorp
Ben gesloopt. 38 km is teveel
Morgen rustig aan en dat doe ik ook.
23 km langs de N120 is saai saai en nog eens saai. Veel wind, bewolkt en koud
Er is niks tezien lijkt Groningen of Friesland wel eindeloze grasvlaktes en omgeploegd land. Maar door de wind word ik gezandstraald. Vandaag helaas weer de zelfde weg en het zelfde uitzicht en weer gezandstraald. Maar het is wel droog met soms een zonnetje maar de wind gaat 35 km per uur. En dat op een open vlakte.
Slaap en eet in een kleine auberge waar helemaal niks te zien of te doen is.
Komt mooi uit heb rust nodig.

1. Maria:
    20 april 2017
    Geen probleem met je voeten want die hebben wel veel te verduren?
  2. Loes:
    hey kanjer
    wat ben je weer ontzettend goed bezig.... al veel km in de benen, mooie verhalen en super foto's.... iedere keer weer n verrassing waar je kan eten en slapen.
    kun je op lokatie ook steeds iets inkopen voor onderweg?
    we kijken weer uit naar je volgende reisverslag.... topper !!!!!
  3. Cilia en jos:
    20 april 2017
    Ook super mooi die omgeving. Wat heb je al veel meegemaakt !
    Zo veel verschillende gebieden en weersomstandigheden.
    En dan valt het inderdaad tegen als je nog 18 km extra loopt en geen voorzieningen.
    Je bent een taaie !!
    Succes verder en fijn dat we zo goed op de hoogte gehouden worden.
    lieve groetjes xxcj
  4. Jeanette:
    21 april 2017
    hou vol,
    maar wanneer ben je weer in nederland?