LEON

22 april 2017 - Chozas de Abajo, Spanje

Het stormt nog steeds, loop veel alleen maar dat geeft niks, met deze wind kan je niet praten. Ik ben niet fit en heel moe. Maar je moet door.
Vrijdag is de wind gaan liggen, heerlijk en met een klein zonnetje loopt het fijn.
Alleen de weg en uitzicht is helaas nog het
zelfde. Kort na de middag arriveer ik in LEON maar dan is het nog 1.5 uur lopen voor ik in het oude centrum ben.
Maar dat is wel mooi en gezellig.
Ik zoek een goede slaap plek want ik ben nog steeds niet fit. Slaap veel en ga wat drinken op terras. Dat was gezellig met een Frans koppel dat ik meer tegenkom.
Daarna weer rusten en om 19. 00 naar de kerk en andere monumenten bekijken en iets eten.
Lig om 21.30 helaas weer in bed. Was wel heel gezellig in de stad met dit weer leeft iedereen hier buiten.
Slaap tot 8 uur had het nodig denk ik.
Ben nu weer fit en loop snel Leon uit (1.5 uur)
Dan staat er een alternatieve route aangegeven. En dat is mooi want die N weg wil ik niet meer zien.
Ik hoor weer vogels fluiten en prachtige natuur afwisselende uitzichten gras omgeploegd land en gele lijnzaadvelden.
Kom een paar Nederlanders tegen bij een kerkje en blijf deze heel de dag ontmoeten.
Vandaag ging het weer goed met mij.
Hopelijk is mijn dip weer voorbij.
Morgen lange en zware dag naar Astorga
Groetjes uit het nu zonnige spanje

P.s. mijn voeten zijn nog steeds goed geen problemen

1. Marianne Putmans:
    22 april 2017
    Hoi Johanna,
    Geniet van de mooie momenten, en vergeet de minder mooie zo snel mogelijk.
    De dorpjes zien er rustig en oud uit. Heeft wel wat.
    Zet 'm op en veel plezier.
    Gr. Marianne
  2. Gerard H.:
    23 april 2017
    Een groet uit Indonesië, wat schrijf je meeslepend. Hier te warm om een stap te zetten, des te meer respect! Houdt Vol!! en ... You never walk alone!!!
  3. Leen:
    23 april 2017
    Goede morgen Johanna, ik vond het verslag erg leuk. Ik hoop dat je goed uitgerust ben, dat heb je nodig, als je zoveel loopt. Heel veel wandel en natuur plezier tijdens deze zware dag. Kom op hè. Hou vol. Gr
  4. Maria:
    23 april 2017
    Gelukkig weer wat fitter en hou vol wij denken aan je
  5. Gerard Vlamings:
    24 april 2017
    Gelukkig ben je er snel bovenop gekomen Dit kun je tijdens deze tocht totaal niet gebruiken. Blij om te horen dat de voeten nog goed zijn Hou vol meid Sterkte en succes met de volgende etappe
  6. Leonie:
    24 april 2017
    Hoi Johanna,je weet t blik op oneindig en doorgaan.Is jou wel toevertrouwd!!!!groetjes en geniet ervan.
  7. Boris & Chantal:
    24 april 2017
    Na veel (te veel) van huis te zijn geweest, nu heerlijk vakantie met zijn zessen. Vandaag zijn we lekker naar Hullie geweest en hebben de kids zich ontzettend goed kunnen vermaken. We hebben een fijn verblijf (bijna klaar) buiten neergezet, waaronder we kunnen zitten als je terug bent en wat van dat weer hebt meegenomen waarbij we buiten kunnen leven ;-)
    Hoop dat je dipje je straks juist enorm laat genieten van al wat nog op je pad ligt. Veel liefs vanuit 'Beek......waar je toch echt wel wordt gemist!! Dikke knuffels van ons allemaal xxx