5 mei

5 mei 2017 - Cee, Spanje

Na een gezellige middag en avond in Santiago, neem ik na een goed ontbijt afscheid van de Deense Dorthe.
Wandel nu weer alleen en dat is wel weer even wennen. De stad uit lopen valt tegen, maar dat is bij elke stad. Dan kom ik een mooie laan of park met mooie bomen.
Dan ga ik weer klimmen en krijg nog een mooi uitzicht op de kathedraal . Zie foto.
Vandaag is het goed wandelweer, maar besluit kort na de middag toch te stoppen en rustig aan te doen. Kleren wassen en een keer goed douchen.
Na een goede nacht loop ik weer verder over een alternatieve route prachtig maar wel zwaar, hoge lange klim partijen. Het is een zware dag met niet veel pauze plekken.
Loop met duitser van 24 jaar aardige jongen. 35 km is wel veel en lang maar hier liggen de slaapplaatsen ver uit elkaar. Wel een gezellige avond in goede auberge.
Vandaag starten we met regen, dat is helaas voor vandaag en morgen voorspelt.
De duitser haakt af ivm natte voeten.
Loop alleen verder, mooie route maar met regen is dat toch anders. Na de koffie ontmoet ik een Amerikaan en lopen samen.
Het is eindelijk droog maar zwaar bewolkt.
Ik stop in klein plaatsje CEE en voor ik kan zoeken voor een goede slaap plek, valt de regen er met bakken weer uit. Neem het eerste wat ik zie en dat is super. Uitzicht op zee en een goede warme douche. De Amerikaan komt later ook nog, en 6 Spanjaarden. Meer bedden zijn er niet.
Morgen naar finisterre en dan nog naar Muxia

1. Cilia en jos:
    6 mei 2017
    Johanna, Wat ben je toch sterk !! Waar haal je die energie vandaan, om alweer verder te gaan? Petje af !!
    Een prachtige streek en je geniet er steeds weer van. Super, ga zo door !!
    lieve groetjes XXCJ
  2. Sjan brekelmans:
    7 mei 2017
    super leuke foto s.
    geeft n mooi verslag van je reis in beeld
  3. Loes:
    7 mei 2017
    we vinden het geweldig... kanjer.... mooie verhalen... topper